Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av mikaela severin - 10 oktober 2014 23:09

Har nu anlänt i Halmstad, på ett litet mysigt hotell, som heter Amadeus! Centralt bra läge! Har hunnit med o packa upp, o en vända till O'learys, vissa drack ju, medans vissa som jag, o Ida får hålla oss strikt till diet, kaffe o pepsi max för oss! Dock får vi ju fridag imon! Även om jag tänker hållamig något i skinnet, o inte frossa hela dagen, har inte tänkt bli sittande med den extrema vätska jag har tendens o samla! Normalt lägger man inte på sig så extremt som mig, för er som inte vet ellerläst detta tidigare i min blogg så tar min kropp upp det dubbla, ja kan plussa upp till 6 kg vätska, på äta en fridag, o då med mat, någon kaka o nån liten godisbit, de som händer när de blir förmycket med min kropp, är att jag bli extremt törstig, kan dricka litervis, kissar inte, får extremt ont i benen, som svullnar lätt, o vid ansträngning så sätter de sig på andningen och jag får svårt att andas och try k över bröstet! Man vet inte hundra vad det beror på, men har ju en radolika magsjukdomar, och ett antal mediciner, en av dom medicinerna binder dessutom upp vätska i tarmarna, eftersom jag normalt sett förlorar mycket vätska av min extremt svåra IBS som även orsakar inflammationer i tarmar, buksportskörtel och rubbar levervärden och njurvärden! Detta leder oxå till svåra kräkningar, värre än magsjukan, vilket kan va extremt jobbigt! Så för min del är inte ätardagar frosseri, fettet ska ju dessutom hållas nere pga av IBS som är så känslig i kombo bortopererad gallblåsa och reflux! Men en liten extra lyxig frukost, & en bit mat på kvällen, de tänker jag unna mig:)

Annars har dagen flytit på, fredag, viktkoll, -0,1 kg bara, men ändå minskning på midjan! Så helt ok! Körde 30 min morgoncardio, frukost, o sen somnade ja en timme på soffan innan de var dags o börja packa, o även bege sig iväg på ett spinningpass! Sen bara flöt de på med göra sig iordning o väga upp matlådor! Hämta ida & sara o iväg:)

Nu bli de sova! Pw kl 7,45 med tjejorna!

Ha de gött!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards