Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av mikaela severin - 15 oktober 2014 22:17

Hett temperament, jo de har jag lidit av endel, men just nu under diet så tänder ja på noll, lite smått jobbigt, men, kan ju va bra i vissa lägen tydligen! 2 månader har jag tjatat om min jävla frys, som dom aldrig tar tag i! Idag rann bägaren över, när man kliver upp 04, frysen har öppnat sig o de är en stol pöl i köket, man få ställa sig o banka ur is för få igen den, mat för tusenlappar är halvtinad!
Rinde RIAB, fly förbannad, dom lovade ta tag i detta direkt, tog en timme så ringde kyl o maskinservice upp, hej, vi ha massa att göra o sjukt folk, men vi tror vi kan komma på fredag, som tidigast, där small de, snubben i luren blev totalt tyst, med en skakande röst sa han, jag ringer dig tidigt imon så ska vi nog lösa detta! Ja tack, för innan helgen ska RIAB ha tagit sitt beslut! Så är de bara! 30 min senare står de iaf en extrafrys i köket, liten, fick knappt flats! Men, ja kräver en ny till helgen! Deras jävla påhitt om o ta bort halva skafferiet för mig för lufta övanför frysen, för de skulle tydligen va orskaken, den iden kan dom skriva på ett dasspapper o köra upp i röven! Ska jag nu heller inte ha nån stans o ställa torrvaror, köksbordet då? Jävla muppar!
Nä nu ska ja sova! Löpbandet kl 06! Lämna Theo i skolan, laga ett ton matlåtor eftersom de nu inte fick plats! O så arm & magpass på de! Feels great! Avreagera mig i gymet!
Kvällsjobb oxå!

Natti natt

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards