Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av mikaela severin - 12 oktober 2014 22:41

Ännu en dag i Halmstad som vart helt fantasisk! Hela helgen har verkligen vart kanon, har vart supertrevligt! Glatt gäng, riktiga kämpar! Och två fantasiska coacher!
Pw blev de ingen imorse, regnet öste ner! Så vi gav upp de! Men jag startade upp dagen med diet, 2 knäckebröd, 125 gr keso o en proteinshake! Sen va det dags för föreläsning om kost & kosttillskott! Passade mig utmärkt! Kost är intressant!
Checkade ut från hotellet kl 12 , för sen käka lunch och bege oss mot Gladius gym för ännu ett pass! Idag blev det benpass med Ida! Flöt på jävulskt bra, riktigt pump, hittade kontakten på både framsida & baksida direkt! Kändes skönt! Gårdagens axelpass och magpass har tagit ut sinrätt, märkte de i bilen när jag vred mitt att aj, magmusklerna på sidan kändes verkligen!!
Alla har vart grymma, kämpat o trivts, borde flytta gymet till växjö! Kommer lätt bli resor dit!
Nu ska jag sova, till kl 12 typ! Jobbnatt imon, dags o stälma om matrutiner osv!

Av mikaela severin - 12 oktober 2014 00:58

Vilken bra start på dagen, en pw i Halmstad med Ida & Sara! För sen njuta av frukost! En annan hade planen att hålla inne på allt i möjliga mån till kvällen, de gick ju sådär, fanns inget laktosfritt & i princip endast glutenfritt ljust bröd, så fick de bli, 2 smörgåsar, 3 äggvitor ett par ostskivor, o melon o kaffe! Men kroppen reagerar genast på förändring! Men, hela dagen blev de matlådor, ris & kyckling! Tills ikväll, ja syndade till att med en liten mini magnum glass! Frimålet blev en riktigt god ryggbiff med pommes & bea på Harrys! O som nattmål, kvarg & hallon! Känns bra att inte ha ätit massa skräp, för jag mår hyffsat bra, lite svullen om magen, men IBS en, den gör ju sitt pga av fettet! Förhoppningsvis, lägger sig svullnaden inatt!
Förmiddagen av detta Training Camp bestod av föreläsning om träning! Mycket intressant och lärorikt! Därefter har vi vart på Gladius och tränat! Kört Axlar & mage! Gud vilket gym! Fanns verkligen allt, och på en öppen och inte jättedtor yta! Verkligen ett gym som föll mig i smaken! Ser fram dmot köra benpass där imon!
Bli hålla diet imon, men kommer ha bra tryck och energi imon! Behövligt efter ha kännt mig låg i ett par dygn!!
Kan bara sägaatt vi är ett rikgigt härligt gäng! Och det är fantastiskt trevligt och lägorikt! Härligt att kunna dela med av varandras träning, mål osv! Detta har ni lyckats bra med Niklas & Thom! Stor eloge till er!

Over and lut! God natt..
Ps: städerskan har stulit mitt ena täcke!!! Långärmat & raggsockar!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards