Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Vart tog tiden vägen?

Av mikaela severin - 29 augusti 2013 21:29

Jag som hade tänkt hinna massa, nä jag har inte hunnit hälften, nåväl , tar de en annan dag,
Just nu ligger ja utslagen på soffan, har träningsvärk i ben, mage, armar, bröst! Måste vart bra pass denna veckan, idag kördes 32 set armar, tråkigt nog har vänsterarmen börjat göra ont igen, men de kommer inte hindra mig från morgondagens pass, eftersom jag kör 2 dagars återhämtning på de! Ökar väl upp omega 3 dosen med ett par stycken!
Efter gymet blev de raka vägen mot willys för handla, så nu är frysen fylld, hade ju inte någonting hemma!
O så givetvis en rejäl måltid på de! Ris, nötfärs o broccoli!
Tvättat 3 maskiner tvätt, började städa , men så kom grannpojken o killarna ville glo på film! Så popcorn blev de, o där gick städet i stöpet, istället blev de matlagning för ikväll, wookade grönsaker, kyckling o ris, och 6 matlådor i frysen! Så nu klarar ja mig till måndag, då bli de 1,8 kg kyckling, 400 gr fisk, 500 gr nötfärs o 500 gr fläskfile, samt 750 gr fläskytterfile som ska lagas o ner i lådor! Med några kilo broccoli, råris, fullkornspasta o potatis! Yeeah! Muskler? Japp de ska de bli, laga, väga, frysa o ätas:)

Räkade skrämma Theo i afton, kom ut i köket för fråga en sak, jag stod med maten, sen började han skrika o hoppa hysteriskt o skrek nåt om blod, trodde de hade hänt han nåt, så släppte allt jag hade i händerna, han fortsatte skrika, sen kom de, mamma du blöder ju massa, ooops, nej Theo mamma blöder ej, jag skalar färska rödbetor, han tittade ledset på mig o pep iväg med blicken i golvet, stackars barn! O när jag sen tittade på händerna så ja, står man nån meter bort ser de ut som blod, hmm!

Nu när jag ligger här o tänker på att det är sista gympasset imon, så inser ja, FAN det är plåga mig själv o lägg en spya pass på ingång! Bara axlar o 520 situps och 220 bergsklättraren på ingång! Yeeah!! De e bara till att köra! I can do it! Ehhh nopp I WILL DO IT!

Efter gym bli de hem, äta lunch o styra kosan mot Rödeby och Karlskrona! Träffa underbara Carina med familj, o sen övernattning hos vän! Kommer bli skönt o komma iväg, o Theo tycker me de ska bli skoj:)

Ska försöka fixa min dator och Iphonen oxå, behövligt! Spyr galla på den jag har!!

Nä nu ska jag hänga tvätt o packa!

Bjuder på lite bilder som vanligt:p börjar tycka om mina axlar och armar nu, även benen faktiskt, men fan, om de kunde hända mer med mage o rygg så vore ja ännu mera nöjd :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards