Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av mikaela severin - 13 augusti 2013 21:20

Hur skönt va de inte med sovmorgon då? Låg i sängen till 10 snåret innan vi gick upp och fixade frukosten, sen blev de soffmys en bra stund innan vi gjorde oss redo för dra vidare till gymet! Idag va de ren Cardio som gällde, motiverad nog ställde jag mig på löpbandet, speedade upp direkt till 7,1 och full lutning på 15,0! Körde 10 min innan ja ökade upp till 7,2 o vid 30 min upp till 7,3, fortfarande full lutning till 60 min hade gått! 2 minuters cool down på de! 1003 kcal! Känner mig ganska nöjd, hade nog kunnat köra 30 till om de inte hade vatt för Theo var med:)
Ner med matlådorna som ja packade ner i morse o ställde i gymets kyl för vidare ut till Bergsnäs:k) ha haft en trevlig em med fam Chavez! Kaffe, skitsnack o planering! På söndagska vi baka bröd jag o Sofie:) nyttigt sånt! Ett av recepten är tagna ur boken Muskelmat givetvis, sen ha ja ett snabbt recept på hälsosamt GI bröd! Lär nog även svira ihop ett par chokladbollar ( protein) som mellanmål till kaffet:)

Väl när vi var hemma va de bara att slänga in ett kilo hel kotlettrad i ugnen! Sjukt gott! Även ett par matlådor blev de, vägda o klara! Blivit mycket fullkornspasta sista tiden, efter käkat ris mestadels av sommaren, så nu är de favoriten med en skvätt olivolja citron o pastakrydda med vitlök:)

Imon ladda vi batterierna ordentligt för ett benpass! Grymt ska de bli:) så hoppas någon på gymet har lust att passa på mig vid knäböjen:)

Sen bli de kvällsjobb på de!

Har i afton gjort ansiktsmask! Så imon bli de apoteket! Skoja inte om typ 20 finnar ploppade upp! ( ungdom på nytt )

O ni där ute som kämpar med era mål, keep going! Never give upp on a dream, keep the faiht!

Ryggläge i soffan! Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards