Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av mikaela severin - 14 augusti 2013 22:22

Oj vilken dag, sovmorgon till 09, sen blev de frukost o Theo hann inte mer än äta försen kompisarna stod utanför fedo med sina cyklar! En pappa till en av barnen tog med på en cykeltur till en annan lekpark! O kul hade dom, lunchen stod klar kl 11,45 lagom till dom kom hem! Kl 13 va de dagis för Theo o egentid 3 timmar för mig, så mot Hälsostudion! Kört benpass till att duga, blev hela 7 set knäböj! O idag va ja uppe på 85 kg! Känns underbart inför kommande vecka! Förutom de blev det knäböj med stång frampå, ville sig inte alls till en början, fick inte stången med ynka 30 kg att liggastill! Va nära få ett utbrott, o då bara explodera de! Så blev 3 set!
5 set benpress med 8 rep brett o 8 smalt, 5 set lårcurl, 5 set benspark o 4 set knäböj med viktskiva o "grodhopp" så nöjd som bara den! O fan så ont ha ja oxå:)

Dagens kostupplägg ha vatt, havregrynsgröt med 2 äggvitor, äppelmos o kanel, 1 ägg o en vassle! Mellis innan gym, kvarg o en knäckemacka, bcaa under träning, vassle efter träning samt kyckling med fullkornspasta o grönt, kvällsmat: proteinpannkakor me kvarg o hallon o melon, o nu kvällsmål, kvarg o 3 fasprotein!

Fått mitt nya träningsschema idag, tufft så in i h-vete, men fy fan va kul de ska bli, Mikaela goes wild in the gym! Nu KÖÖR vi:) mot målet:)

Jobbat 16-21, o nu bli de bingen! Imon är återhämtning = träningsfritt! Ersättes med jobb 7-20,30! Så natti natti:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards