Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av mikaela severin - 23 augusti 2013 22:32

Haft en underbar dag, till en början!
Gick upp klockan 8 o fixade frukost o duschade, ringde massa viktiga samtal för sen åka till gymet! Theo har haft en dag han INTE lyssnat för fem öre, o jag som trodde va på väg att bli bättre! Ikke ! När ja hämtade på dagis ikväll va de första han gjorde sparkade mig! Ändå hade vi hsft ett långt samtal om lyssna i en timme i em!
På gymet gick de iaf super med träningen, axlar o mage!

Militärpress 6 set
Drag till hakan 5 set
Baksida i axelmaskin 5 set
Hantellyft åt sidan sittandes 4
Situps 500 st
Bergsklättraren 200 st

Tja kan säga att med bara 10 sek vila vid 250 situps va dödens! Brände rent ut sagt sista 150!
Efter 100 bergsklättraren blev 25 sek vila, efter 50 till 20 sek o när ja va uppe i två hundra hängde jag över bänken, Theo undrade om jag levde, svara milt, ja men jag mår illa, då kläcker ungen ur sig, mamma.. Ska jag hämta toastolen? Öhh nä den går inte flytta, aj då mamma, då få de va, o hängande blev ja i 5 min innan ja pallade mig upp på löpbandet i 10 min! Uhh! Feels awesome! Lasse Jonsson Rydmark, en sjudundrandes grym PT o suverän på göra träningsscheman som i princip vill få en till hänga sig, MEN, så jäkla kul är de! Grymma resultat ger de:))
Vill ni ha en grym PT, o resultat, så Hälsostudion folket! Ett riktigt gym!

Resten av dagen har bestått av jobb, tråkiga besked, o depression! Mja sömnlös natt i växjö lär de bli! Grunna på allt mellan himmel o jord känns de som!

Imon bli de jobb 8-21, ska på rasten försöka hinna ner till stan, o handla grönfoder på torget! Ladda upp gör matlagning kommande vecka! Lök, tomater, broccoli, gurka , sallad o zuccini o rödbetor! O lite bär på de så överlever jag:)

Btw! + 3,3 kg på 5 dagar! De ni! Resultatet av kolhydrater + kreatin!
Nu bli de sängen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards