Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av mikaela severin - 7 augusti 2013 21:45

Jobbade ju natten som va, full rulle må ni tro! Totalt död när ja kom hem, så sängen o sov 3 timmar innan de var dags för frukost o fara mot stan för lämna Gintare vid tåget, åh givetvis passade jag ju på att ta gymet när ja ändå var i stan, trots min onda arm blev det ett bra armpass med gött pump! Även magen har fått sig! Åh så avslutade vi med 30 min på löpbandet oxå! Så nu bli de ingen mer träning denna vecka! ( hur ska jag överleva) de bli morgonpromenader på Öland resten av veckan:)

Börja bli riktigt grymt förväntansfull inför måndag nu! 8,15 är det Hälsostudion som gäller, träffa min PT för mäta av, tränings/schema upplägg, kostupplägg o lite smått o gott! Nu ska de bli muskler, massa sådana! Mer kolhydrater, mer protein o hej kreatin!

Sitter o försöker grunna ut om ja glömt packa ner något i resväskan, är ju bara tors- söndag, men ändå är 3 väskor packade! Theos lilla resväska, min stora o en ryggsäck med matinnehåll, o protein! Nä jag har nog inget glömt! De märker vi, för ungen lär ja inte glömma o då är de viktigaste med :)

Nä, over and out! Fixa sista innan sängen kallar!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards