Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av mikaela severin - 11 augusti 2013 19:07

Sovit som en kratta när vi vatt iväg, att bo i stuga med andra är nåt man inte är van vid, varmt, snarkningar osv.. Men de ha gått hyffsat bra:)
Theo rullade dock ur sängen vid 2 inatt!
Kl 06,30 va jag uppe, på med träningskläderna o ut i regnet! 1 mil hade jag siktat in mig på, så började promenera 5 km o sen för löpa restdrande 5, men de gick ju inte, efter bara några enstaka minuter gav högra benhinnan upp, körde lite intervall, gick bra en bit, men efter 2,8 km gav vänster oxå upp rejält, två sprängandes klot vandrade vääldigt sakta hemåt de sista 2,2 km! Blev kylklamparna i frysen 5 min innan ja satte mig o vilade för fixa frukosten!
Börja verkligen undra hur tjejmilen kommer gå, förmodligen tjänar ja mer på att köra intervaller där, istället för löpa 2,5 km för få gå resterande! Eller bli de till att gå! Runt ska jag i alla fall!!
Städadestugan o kl 11,30 begav vi oss mot växjö! När ja väl kör in i stan o kollar i mitt fodral sitter mammas bankkort kvar, sen gårdagens handlande! FAN! Vara bara hem packa ur bilen käka lunch o in med en maskin tvätt innan de va dags att sätta sig i bilen ner till Tingsryd o lämna de! 10 mil extra, hade ja ikke räknat me, så trött så trodde ögonen skulle falla ihop!
Blev en kaffe för mig o mormors pannkakor till Theo innan vi åter susade hem! Förhoppningsvis inget mer glömt!
Så gym blev de ju inget, jag som hade tänkt förbränna lite till inför morgondagen, men men!

Bli sängen väldigt snart för mig! Imon är de dags, kl 8,15 är de Hälsostudion, o möte med min PT! Bia mätning, mätning av muskler o midjans omkrets, nytt träningsupplägg, kostupplägg och val av Kreatin! Är väl dags o börja med de nu om de ska bli ork till bygga på ordentligt! Huh, lite nervös e ja allt, även om ja fått en grym kroppsform, mot innan, så kommer jag nu få mer muskler, även om ja blir en liten tjockis på vägen! Inga problem, de deffas bort framöver!
Imon kommer jag efter mötet sätta delmål nr 1, bra o ha små mål på vägen:)

Btw... Slutar röka imon oxå:)

Jobb bli de oxå imon, 15-20,30! Så morgondagen bli full rulle!

Så natti natt, wish me luck:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards