Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av mikaela severin - 22 augusti 2013 19:24

Oj oj oj, Theo somnade 20,30 igår, håll i hatten, va uppe 7,30 o trodde han vaknar nog snart, men bestämde mig för ligga liiite till, oj, somnade visst, Theo väckte mig 10,25, godmorgon mamma, jag kan inte sova mer för solen lyser in! Öhhh, flög upp som en raket när jag såg klockan! Herrejisses, kan barn verkligen sova så länge???
Idag skippade vi gröten, blev Focacciabröd med ost o paprika, 1 ägg, kaffe, 3 fas protein och en celsium! Om de va gott? Like heaven;) saknat bröd som bara den:)
Blev sen till göra sig redo för att åka mot gymet, för 32 set armar, så lämnade Theo hos Emma idag:) underbart att träna själv ibland:)

Såhär såg dagen ut:
Bicepscurl med skivstång 6 set
Dubbel tricepspress 6 set
Hammercurl 5 set
Tricepspress över huvud rep 5 set
Sittande hantelcurl 5 set
Omvända push downs 5 set

De va rejält pass, o kändes huur bra som helst:) kyckling o ris när man kom hem så va magen rund o go på nytt:)
Imon laddar vi för axlar och mage, o veckans sista pass! Bli ju jobbhelg:)
Lördag bli vilodag helt, o söndagen få bli en timmes pw på rasten:)

Har precis ätit en underbar mugcake som kvällsmat, kan väl bjuda på receptet bara för att den är så j-vla god:))

3/4 dl fiberhavregryn
2 äggvitor
1 tsk stevia
1 tsk bakpulver
1-2 tsk mjölk lr vatten
2 tsk äppelmos ( lågkalori )
1 tsk kanel

Mixa allt med stavmixer, häll i en kopp, kör i micron ca 1-1 1/2 minut, låt stå 1 min och vänd upp på tallrik.

Frozen youhurt:
3/4 dl frysta hallon
15 gr vanilj protein
2 msk kvarg
1 tsk stevia
1 msk mjölk!
Mixa ihop allt till en kall yoghurtsås!

NJUT!

Nu bli de soffläge, o snart natta barn:)
Bli säng tidigt här så man få sova minst 8 timmar:) planerar infinna mig på gymet kl 10:)

Ha en fin kväll:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards