Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av mikaela severin - 18 augusti 2013 20:45

Idag har vi då vart igång se 8,30! Ätit frukost, handlat, o styrt kosan mot Bergsnäs till Sofie med familj! Bakats, jo minsann de har det! Med mig hem hade jag 2 GI limpor, och 24 bitar Focaccia bröd! Underbart gott!! Focaccia är nåt som kommer bakas en hel del här:) Theo älskade de, och även oliverna:) vi gjorde Havrebollar till fikat( nyttiga sådana på keso) o de gick hem hos barnen oxå:) så slut på vanliga sorten i detta hem!
Kom hem vid halv 5 snåret o Theo tog cykel, kom in skrikandes kl 18 efter ha vurpat! Men är nog första gången på väääldigt länge! 2 skrapsår på ena handen! Sen helskinnad resten:)
Medans barnprogramen vatt igång har jag plockat o färgat ögonbryn, o nu ligger jag med en Detox ansiktsmask i ansiktet, svider lite lagom! Så undra hur resultatet blir! Ilsket röd?

Oj vad jag ser fram emot imon!! Wooopa!! Lär va måttligt död efter jobb, tandläkare o gym! Men fyyy faaan va kul de ska bli! Kommer ge absolut minst 110% nu! Jag vill, jag kan och jag ska lyckas!
Även maten kommer bli spännande! Tro min våg checkar in på Hälsostudion i veckan! Kommer gå upp endel o de vet ja ju! Kreatinstart bli se oxå imon! Något ja inte tagit tidigare! Men kommer behövas nu, för detta bli tungt och tufft! Håll tummarna för armen nu oxå:)

Oj dags att tvätta bort masken:)

Ny vecka nya tag!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards