Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av mikaela severin - 19 augusti 2013 21:10

Huh va nog måttligt trött kmorse om ja va uppe o vandradre för stänga av väckarklockan o gick o la mig för somna om, mobilen började vibrera o tjuta under kudden, vafan ha jag gjort i natt då? 05,40 vaknade jag! PANIK! I med gröten, upp med ungen o iväg, kollade hur ja såg ut i backspegeln på bilen o blåste bort mot dagis! Tur nog låg eyelinern i väskan, fick måla på den i bilen på dagis parkering! Gissa om dom kollade skumt på mig? Men lyckades komma till jobbet 17 min innan jag började! 06,43 anlände jag dit! Heelt ok!
Jobbade o åkte från jobbet tidigare, till tandläkaren o sen till gymet, hann inte mer än upp på löpbandet så biter ja av en bit av en annan tandfan! Tur ja ska dit nästa vecka igen!!

Idag blev de kreatin o öka maten! O såväl en tuff start på nya schemat, men visade sig att 80 kg marklyft va piece of cake! Trodde inte ja skulle klara mer än 60 då de känts som ja tappat styrka, trots ja ligger + 0,7 i muskelmassa sen i juni! Well well blev irriterad när ja skulle göra hantelrodd, i början av sommaren körde jag 22 kilo, så tog givetvis dom, o fan de bara ville inte, stod länge o tänkte, nä här ska fan inte minskas till 20! Nooo way, stampade ilsket i golvet ett par gånger, tänkte o tänkte o hittade nåt som retar mig grymt mycket, på med ilskna blicken, o där gick alla 5 set på 22 kg ! Hum, behöver nån som springer runt o retar upp mig lite ibland... Så Jesper o lasse o alla på Hälsostudion är välkomna o göra mig förbannad då o då:)
Imon är ledig dag, så sova ut, sen The gym! 18 set bröst o 12 set mage står på schemat!! Heja heja, bröst är absolut min svagaste del! Så ett helvete kommer de bli! Men de ska gå!

Har ikväll ätit ett rejält mål kyckling, ris, rödbeta o broccoli! Damn, mätt ha ja ikke vatt på länge!! Inte så:) kommer rulla fram som en boll! Stekte pannkakor med dinkel/ grahamsmjöl till Theo, o sen drog han iväg med grannen o familj till ica :) eftersom dom gick, så passade ja på o baka kringlor! 20 st på rågsikt/ dinkel o grahamsmjöl med stevia socker, smakade 1, riktigt goda! Men nu ligger dom i frysen, o ska levereras till mor, dom är ikke laktosfria pga felköp av naturell yoghurt, så Theo få ej äta, o jag bör inte heller för min mage:) men va ju synd o slänga, så kul att kunna göra nån glad( förhoppningsvis blir hon)

Nu ska ja strax krypa ner! Ska sova mina 8 timmar, muskler byggs inte på gymet, dom bygger vi genom mat och på natten när vi sover! Så de så!

Have a nice evening!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards