Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av mikaela severin - 2 augusti 2013 21:50

Inatt har jag verkligen sovit mer än ja gjort på 2 v, la mig vid tolv snåret o vaknade vid 4, somnade om till 6 va uppe på toa o somnade till Theo vaknade vid 8,15! Låg dock kvar i sängen till 9,30 vid teven:)
Sen blev de grötfrukost för mig o Gintare, för ladda för ett gympass! Armar o mage har de körts! Men fy fan för min vänstra arm, sån jäkla smärta i den, ha haft ont nu sren runt midsommar o inget hjälper! Snälla lilla arm, LÄK!
Efter gym bar de av mot affären för sen hem o käka mini lunch! Kalkon o ris fick de bli! Sen har vi bara slöat på balkongen, medans Theo lekt med hela kvarterets ungar!
Lagade ikväll lite räkwok med fitnessnudlar o tomat o chilisås till! Riktigt stark och gott;) de ska ju inte va tråkigt o deffa såhär sista veckan:)

Imon kör vi gymet innan frukost! 1 timmes cardio för vila musklerna nån dag! Sen bli de styrka sön- ons! För på torsdag bär de ju av mot öland, så ja, jag lovar familjen att INTE leta upp nåt gym! Men de kan ju va så att löparskorna o lite gummiband åker ner i väskan! Ett tabata pass eller två är kanske nåt ja kan smyga undan:p

Sociala är vad vi är , jag o Gintare, en vid telefonen o en vid datorn! Nopp funka ej! Nu lägger ja ner telefonen för va social;)

Ha en riktigt fin fredagkväll!

Av mikaela severin - 2 augusti 2013 00:20

Började ju med att stänga av väckarklockan, tänkte bara fem min till , då va klockan 05, kl 06,20 öppnade jag ögonen och insåg att om 40 min senast ska jag sitta ombytt på jobbet! Mer eller mindre skrek, Theodor!! Vi har försovit oss, sprang ut på toa, hann bara höra orden, mamma nu är de bråttom eller? O när ja 3 min senare kommer ut brån badrummet, står Theo påklädd och med skor på?? Vad hände där lixom, här brukar va tjurerier o tårar på morgonen! Jsja kastade ner matlådorna o ut mot bilen, full fart mot dagis, o full speta mot jobb! 06,41 satt jag med en cig utanför jobbet! 20 min från vakna, mellanlanda på dagis o va på jobbet!
Efter jobbet va de raka vägen hem körde igång en maskin tvätt för vidare mot dagis o sen gym! Dödat ben? Återstår o se imon;)
Åkte inom o hälsade på ansers o emma, innan vi mötte upp Gintare vid tåget:)
Imon ladda vi armar o mage:) awesome!!
G night;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards