Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av mikaela severin - 5 augusti 2013 23:17

Japp måndag nu då, skulle haft semester hela veckan, men i mitt liv kan man undra vad semester är?
Drog in min vecka, iaf delar av den! 3 dagars semester drog ja in o ersatte med 2 nätter! Som de kan bli! Men håll i hatten, jag tar semester från både jobb och gym tors- söndag! Fått order om vila inför kommande vecka! Så enbart kondition nu då, o en strandpromenad lr två kan de nog bli:)

Idagsov vi till 09 innan de va dags för grötfrukost och gym! Axlar och bröst! Helt ok pump, men min vänstra arm ville inte va med! Så nu vilar vi den några dagar o käkar omega 3 ! Så bli de nog bra me de!
Fotad på gymet idag, om inte Gintare höll i kameran så var de Lasse på Hälsostudion som gjorde! Men är ju lite ego, så bjuder på dom bilderna här:) fick Gintare till va med på cirkelträningen idag:) kul, o hon kämpade på bra!

Efter gymet blev de Grillhouse, aldrig vart där o ätit, så väldigt imponerad! Mycket gott! Ett stort plus att barn som inte fyllt 5 äter gratis ur lunchbuffen, o all mat utom Tzatsikin va laktosfritt!

Sen va de dags att dra till Finn's tatto å pierca Gintare! Överläpp, o billigt va de ju för ensom bor i Norge, de tar dedubbla priset där! Så va bara passa på!
Liten tur i butikerna i stan blev de oxå innan vifor hem förvila en stund innan kvällsmaten o nattjobb för mig!

Så nu säger ja godnatt till er, jagsjälv bli vaken!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards