Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av mikaela severin - 24 augusti 2013 22:15

Positivt, de blir förhoppningsvis muskler i slutändan, negativt, de börjar redan bli svårt o komma i jeansen! Hah, 3,8 plus på en vecka :) vem bryr sig:) för till nästa sommar kommer jag förhoppningsvis ha en grym form om allt vill sig, o då bli nästa höst ännu mera grym:)
NEVER GIVE UP!

Idag har de jobbats, 8-21! Tänkte ju på min rast shoppa grönsaker, men ja dom hade ju plockat undan en hel halvtimme för tidigt, så dränkte sorgen i en flaska coca cola! Zero givetvis! Tänkte när ja ändå är i stan att ja kan väl ta en kaffe på Hälsostudion, när ja kom dit så va de stängt, fick tänka till, visst fan, de är ju lördag!

Dessa långa helgpass suger verkligen energi, sömnbrist kombination trötta ben, dåligt humör! O baaaaara jobb 8-21 imon med!
Men har nu landat i soffan en stund, förberett för morgondagens dos av matlådor, packat ner löparskor( kommer nog inte bli löpning) ska gå moooot skogen på kantarelljakt, om ja törs! Finns ingen människa som är mer rädd för skogen! Inte skogen i sig, utan vad som finns där! ORMAR! Stöter ja på en, avlider jag av en hjärtattack orsakad av chocktillstånd! Uuuurk! Kan inte ens se en orm på en bild utan få panikattack direkt! Så illa är de! Funderar stark på terapi! Körde över en orm med bilen i Norge i somras, bara av de körde jag 100m, o stannade för andas!

Funderade på lägga ner bloggandet, men ångrade mig, även om många nu inte läser, har ju minskat, så har hintintills 386 unika besökare varit inne o bloggen är läst, 2078 gånger, sämsta månaden men för er som följer, så kommer ja fortsätta! Kan ju va kul o se vad som hänt när ja kommer i mål:) ha ju ändå haft bloggen sen min start med träningen:)

Nu bli de hopp i säng! Trevlig lördag:)

Av mikaela severin - 24 augusti 2013 06:51

Fortsätta ... Inte? Fortsätta ... Inte? Blogga alltså? Va säger ni??

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards