Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av mikaela severin - 17 augusti 2013 18:47

Efter stått o lagat hela kommande veckas ranson av mat, plus kvällens mat, så vill ja inte se mera mat just nu! Ligger mätt o rund på soffan! Både köttfärs, torsk, lax o kycklingfile har lagats, broccoli, rödbetor kokats, rödbets-broccolipure, spenat , råris o fullkorns coscous! Huuuh! Uppvägt i 3 olika mängder, en mängd för intas efter styrkepass, en mängd för träningsfria dagar o kvällsmål, kolhydratsfria! Ikväll blev de en lagom mediumstekt pepparbiff med vitkålssallad o hemmagjord tzatsiki med kvarg o oliver! Theo ville ha hamburgare o pommes!
Åkte en vända till gymet för konditionsträna, blev dock inte så, tv hade gått sönder i barnrummet, så ville inte att Theo skulle ha tråk, så vi kör imon istället, då åker datorn med, o netflix igång:)
Ska imon fm till Sofie m familj, ska bakas 2 olika sortes bröd:) yum yum! Numera kan ja unna mig en brödskiva till Helgfrukost som variation till gröten:) dock kommer de bli mycket gröt:)
Nu tänker ja ligga på soffan o inte röra mig på en bra stund! Ha en trevlig lördag folket!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards