Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av mikaela severin - 12 augusti 2013 22:04

Idag va lite lagom småstresdigt, Theo ville inte alls stiga upp, så blev till packa ner hans o min frukost i väskan : jag fick inte äta innan BIA ) o så ner mot gymet! Stunden kommen, efter Norge semester o ölands semester så kunde ja själv dra slutsatsen att resultatet inte va alls bra! O lite rätt hade jag ju! Hade ökat 1,6 kilo i fett!! INTE bra, men till min förvåning så hade jag sen 20/6 ökat 0,7 kg muskler! Vilket ja trodde ja droppat på tack vare att ja känt mig svag o gått på 1100 kcal ett bra tag! Men men! Visste ju att ja kört dåligt med kondition sista tiden, o syndat endel så smällen man får ta!
Trodde ju att de va dags att börja bygga idag, men ikke, fick träningsförbud hela veckan( styrka), men efter en stund så blev ja liite glad, när ja fick höra, ok du får träna lite mage o ben! Men inte överkropp! Så okej! Vi kör på de denna vecka! Så snälla lilla arm, lääääk!! Har inte tid över till att ha en övertränad arm!!
Jaja bli massa kondition denna veckan i alla fall!
Såär de när man är för ivrig o vill allt ska hända fortast möjligt! Käkade frukost på gymet i alla fall, en favvorit.. Kall havregrynsgröt med äppelmos ( lågkalori) och kanel, sen körde jag magpass! 5 övningar! Så nu ha iaf den fått lite träning:) blev oxå 1 timmes löpband o 1000 kcal fattigare! Bort med 0,5 kilo fett denna vecka:)
Imon är ledig dag, har jobbat i afton, så bli sovmorgon, sen gymet för konditionspass o sen träffa Sofie Chavez med barn:) underbart :)

Ha en fortsatt trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards