Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av mikaela severin - 26 augusti 2013 23:47

Jaha då var denna dagen förbi oxå, åh fort har den gått! Började med uppstigning kl 8! O 10.00 befann jag mig på gymet, för ett ryggpass! Kändes kanon även denna gång!
På morgonen känns allt med kroppen ok, men inte på kvällarna, sväller upp som en ballong! Börja dessutom redan känna mig " fläskig" ! Magen känns fet mot innan, inte bara uppsvälld, men va fasen, de är som de är, o smällar man få ta!

Möte har de vatt givetvis idag på lediga dagen! Va ju inte många direkt som var där tråkigt nog, men men!

Efter mötet va de dags för affären o sen hem o koka äppelmos! 20 äppel ner i kastrullen för kokas, mixas smaksättas med en nypa stevia o kanel! Underbart gott:))

O nu ligger jag här i sängen, I TINGSRYD! Ja planer kan ändras! Blir jobb 7-14 här nere o i stan 16-21! Så bli då inget gym för mig imon inte! Så nu vet jag vad jag ska göra ons-lördag! Träna som faan rent ut sagt!!

Har haft lite mys med familjen ikväll iaf! Mys de me! Vänder för sällan:)

Hoppas på få min Iphone 5 imon lr på ons! Fick sms om att den va skickad idag! Sååå hoppas!!

Nu sova!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards