Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av mikaela severin - 10 augusti 2013 23:27

Idag börjades morgonen med pw! Ingen lång sån men ca 6,3 km! Resultatet= ett fett skavsår, stort som en gammal 50 öring, hur? Jo, syster fick ont av sina skor halvvägs, så fick göra ett snabb byte, hennes nya skor gav mig skavsår, huh! Men jahoppas på kunna dra på mig mina skor imon ändå, o eftersom jag bli ensam imon kör vi löprunda:)

Angie duschade direkt vi kom tillbaka medans jag fixade frukosten, först efter va de min tur, sköljde av mig, schamponerade sen kom världens skrik! Fy fan, vattnet på en sekund från varm till ISKALLT! Gash värre än bada i havet förfan! O för min del med ett långt lockigt hår var de bara inse att schampot måste ur o balsam måste i! Va nästan gråtfärdig o kom ut skakandes! Sjukt att man inte kan duscha mer än 1 pers i en stuga för 5 pers o med 1 timme mellan duscharna! Något jag kommer påpeka imon när vi checkar ut! Dom få ta mig för va en klagande surkärring!

Åkte vid tolvsnåret in till Borgholm, gick i lite butiker innan vi åt lunchbuffe, lite granna synd där, dock inte mycket! Skulle va pizza slicen o beasåsen! Skippade potatis, o raggmunkar o kroppkakor! Men vet ni, har inte ätit en enda pizzabit sen i december 2012! Så helt ok! De blev ju en lite värre dessert! Glass, heller inget ja ätit sen sommaren 2012! Så glasscafeet satt fint!
Slut på semester! Slit på skräp! Inte endroppe alkohol de blivit denna helg heller!

I axton har de packats o spelats spel! Bara umgåtts! Imon kl 12 ska vi ha checkat ut! Så bli fara hemåt!
Gissa vart mitt första stopp blir....?

GYMET!

Nu sova!
Lite bilder på båtarna i Borgholm, o bilarna som visades! Chevrolet av årsmodellerna 55,56,57:)

Av mikaela severin - 10 augusti 2013 00:26

Idag var vi uppe med tuppen;) i alla fall jag och Angelica som gick ut på Powerwalk kl 07,30! Dryga 50 min blev de, innan de va dags att väcka upp de andra! Grötfrukost för min del:)
I vanlig ordning tar ju severinarna från Tingsryd 250 år på sig. Så inte försen efter tolv satte vi oss i bilen mot kalmar köpcenter;)
Nä vi va åter så blev de att fara bort till fiskrökeriet, köpa rökt lax, rökt makrill, rökta räkor o skaldjurspate o romsås:)
Zeandra hade potatistill för mig blev de grönt! Dagens synd va romsåsen o 25 hr pate:) hade ju kvargsås med citron o dill till;)
Sen blev de en rundas promenad med kroken! Innan angie började fixa mina naglar, o sen vaxa några fjun i ansiktet!
Så nu är vi trötta, angie har begett sig med Jonas o kroken till husvagnen! Kl ringer 06,30, då bli de pw igen innan frukost;)


Sussa gott

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards