Alla inlägg den 18 september 2014

Av mikaela severin - 18 september 2014 22:33

Studsade upp vid 04 imorse, kände mig ganska pigg när jag gav mig iväg på pw! Kommer hem o käkar, o klär Theo o mot Fritids, så bara pang, kändes de som non slagit en stekpanna i skallen på mig! Totalt idiot trött! O så ha de vart mestadels av dagen! Körde dubbelpass idag, först 7-14, o sen 16-21! Fullt ös på jobbet som vanligt, andas, va fasen är de?
Drog till gymet på mina 2 lediga timmar o körde mina 40 min cardio i 15% lutning , 5,5 km/h! 600 brända kcal! Damn! De va svettigt!
Känner ett lugn i kroppen, jämfört mot innan! Ja lixom bara glider med, o jag känner verkligen att kroppen vill samarbeta! Resultat kommer smygande, kollegor som uppmärksammar att man får resultat, o puschar en! Känns super!
Hade lönesamtal i tisdags, tydligen ha jag innan vart ett litet åskmoln, men de är ja tydligen inte längre! Bara lite bossig, fast de kan ja överleva, ja gillar styra o ställa, planera, rätta till fel, tala om mina åskiter, Jao de e ju jag de! Fast då e de inte på den nivån att jag inte lyssnar på andra, för de gör jag verkligen, ja lyssnar till mina kunder, o deras behov, kunden i centrum;)
Hade ju städdag på jobbet i tisdags med obligatorisk närvaro! 3 timmars krälande på golv! Personalen bjöds på pizza, ja satt med min matlåda innehållande 120 gr torsk, 60 gr broccoli o 40 gram ris, vilket va godast! Jo mitt såklart!!

Nu sova! Lång dag imon, upp med theo ner o lämna han, sen sova till 12, för köra morgocardio, i med frukost o
Mot gym!!

God natt

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards