Alla inlägg den 17 september 2014

Av mikaela severin - 17 september 2014 21:01

Uppe med tuppen, gått mina dryga 5 km på morgonen, ätit min frukost, kännt mig utvilad, o jobbat 7-14! Åkte direkt hem o slappade 30 min för sen palla arslet ur soffan för käka, uträtta ärenden o mot gymet, hade ett bra pass, när man knappt hinner sätta foten på gymet, o få höra av personal, o gymets härliga medlemmar, o även coach Thom att de börja ge resultat, är de lycka! Jag har själv inte sett någon utveckling, är ganska blind av mig, men klistrade ihop 2 magbilder med 8 dagars mellanrum, o visst ser man en gnutta resultat! Så nu är motivationen ännu högre, jag är redo o ge ännu mera! Här ska levereras resultat! Vill de ska bli måndag nu!! För då är första mätningen!! Åh kommer bli så jäkla grymt spännande:)
Åh så är de dags för ny fas i träningen. Kommer sakna mina lätta vikter o högreps! :)

Nu är det sovdax! Imon är sådär lagom tung dag! Typ jobb 7-21, bli cardio på gymet på 2 timmarsrasten! Jajjemen!

Good night!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards