Alla inlägg den 7 september 2014

Av mikaela severin - 7 september 2014 20:44

Detta va nog de sjukaste benpasset på jävligt länge! De trycket va inte o leka med, så hård som sten ha jag aldrig känt mig, o speciellt inte i rumpan, shit asså, kunde inte stå med raka ben utan hela benet skakade! Hela jag skakade, vaskjut mig varning!! Den där grymme man en Thom te coach är ikke o leka med, men de är resultat vi vill hao deska de bli! För ja har en jävla vilja, o ja kommer aldrig ge upp! Min coachkommer få plåga mig till max! Inget snack om saken!
När jag komhemså började illamåendet krypa fram, började frysa, dock bättre efter mat, varm dusch o lite matlagning!
Nu bli de sängen, dom där benen ska ut på pw imon, och så har vi ett grymt ryggpass o ta tag i :) så sova behövs! Jobb imon på morgon oxå!

Gooood naatt!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards