Alla inlägg den 10 september 2014

Av mikaela severin - 10 september 2014 22:15

Sovmorgon, de är väl överskattat om nått, va ute 05,45 på morgoncardio, ja vaknar standard runt 5 o är lite smått hungrig, äter ju trots allt sista målet runt 18-19 eftersom ja lägger mig oftast mellan 21-22! Blev lite glad när jag hoppade upp på vågen, 19 dagar i deff o 3,1 kg ner! Så känns bra! Körde ett armpass idag! Va nästan så tårarna sprutade! Fan vad jag gillar denna fas med låga vikter, massa reps! sjukt härligt tryck!
Hunnit med o jobba 16-21, faktiskt varit en avde lugnaste kvällarna på väldigt länge! Va väldigt behövligt!!
Imon är ledig dag, lämna Theo i skolan, sen är de bara ställa sig vid spisen o laga mat! Jobbar helgen, o bli ju endel matlådor som ska med!
Även hinna med ett bröst & axelpass är ju tanken, bli ju cardio fre & lördag pga av jobb!

Nått ja hatar är o ha ovänner, de finns inget värre! Även då man försöker sitt bästa, räcker de ändå alltid inte till. Men jag måste fokusera på mig själv just nu, o därför släpper jag de.
Men jag är inte svår att resonera med, respekt och ärlighet, de kommer man långt med!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards