Alla inlägg den 11 september 2014

Av mikaela severin - 11 september 2014 22:10

Har vart sjukt trött idag, Theo hade madrömmar o innan ja han väcka till han från dom, så hann de ske en olycka i min säng, upp o bäddarent o duscha barn kl 02! Pihu! Kl 05 kunde ja inte sovamer, så gick upp, hörde ett pling i telefonen, carro som va hemma från Norge va sugenpå hänga på morgon pw! Trevligt med sällskap :) 6 km! Kom hemokäkade o väckte en trött Theo för skola! Blev o börjalaga mat när ja kom hem! Ett par kilo kyckling, lite ris o broccoli o firre! Så, nu e helgens mat fixad:)
Kansägaatt jag deckade mellan 11-12, senhämya hem Theo som absolut inte ville hem! Men han hittade ju snabbt lek kompis:) så passadepå o laga kvällens mat till Theo o Emma! Storkok med korv-stroganoff! En av mina favoriter, åh jag smakade inte ens av den, men de va hårt! Huh!
Blev gymet ikväll för bröst o axlar, bra grymt pass!
Fick dessutom nytta av ett par helt nya träningstights! Köpte dom i juni, för skattepengarna, som en present till mig själv, köpte xs, o kom inte i dom såklart! Behöll dom, med löftet att vid deff, sköta mig, o kunna använda dom, Idag testades dom som först, om ja blev glad! Helt perfekta :) klapp på axeln, o fortsätta in i de sista:) så bli man klart glad när sin coach springer förbi, uppmärksammar att man ha nya tights o säger att de händer grejor! Javisst nu kör vi !

Nu e de dags att återhämta kroppen, 2 dagar cardio på G! För sen är de söndag igen- dvs Legday!!

Sussa gott!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards