Alla inlägg den 9 september 2014

Av mikaela severin - 9 september 2014 22:25

Bra start, morgoncardio, tjuurigt barn, slänga i sig frukosten, glömmer dricka kaffet ja hällt upp, de e illa! Är verkligen inte på humör försen jag fått mitt kaffe!! Skyndade te jobbet i all hast, för fort kunna få igång kaffebryggaren som alltid är laddad, men, nädå, den va inte laddad, o kaffe var dessutom slut i skåpet, där höll Mickis på bryta ihop, rusade över te dom andra enheterna efter detta kaffe, på med kaffebryggaren, o då poff så kommer alla larm, adjö kaffe, hej humörsvängningar! Sådär en timme senare kommer ja på att de ligger 1 st celsius i min väska! Damn, aldrig uppskattat drycken så mycket innan, som just i detta ögonblick! De va ren kärlek!
Dagen flöt ju på, första passet 7-14, hann ju även baka äppelpaj! Damn så mycket ja hade velat stoppa den i mun! Nix pix! De va dagens prövning!
Åkte till gymet på rasten, värsta cardiopasset ever, 15% lutning på 5,5 km/h i 40 min, 72 timmar efter ett sjukt benpass, ja jo! Höll på gråta sista tio minuterna! Kliver av, benen totalt avdomnade! Men visst, nu bränner de på rejält några timmar efter! Puh!
Jobbat även 16-21, ganska sjukt trött, så bara sova, börja inte försen 16 imon, men Theo ska te skolan som vanligt, o ja ska få min morgoncardio avklarad! Så bara upp o hoppa, känner ja mig själv, så somnar jag en timme när han är lämnad, innan de e dax för möte o gymet!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards