Alla inlägg den 4 september 2014

Av mikaela severin - 4 september 2014 22:45

Oj, så gudarnas trött, höll på försovamigimorse, ingen morgoncardio, blev att rusa te fritids o jobb! Glömde att sätta upp håret,såg utsom en pudel imorse, tack gode gudatt de finspåsklämmorpå jobbet, att använda te hårklämma, tror de flesta som sett mig, har skrattat gott!
Jobbade första passet 7-14, drog direkt te gymet för 40 min cardio, för senåka o jobba 16-21! Lite stressigt hela dagen, inte mycket som gått som de skulle, men men! Imon är ny dag, nya möjligheter!
Mina prover kom tillbakaidag, mitt natrium har stigit igen, efter ha haft vätskeersättning 3 gånger per dag, och ökat saltintagi 2 v, så ha jag fått order att ta detta veckan ut, för sen återgå till normal saltad kost! Känner verkligen att jaglagtpå mig mer vätska sista dagarna, vikten har ökat trots en välskött deff, men inga enorma mängder, de rinner väl av i nästa vecka:) salt i störremängder är vidrigt! Urk!

Sova! Pw tidigt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards