Alla inlägg den 8 september 2014

Av mikaela severin - 8 september 2014 20:32

Kroppen blir mer o mer samarbetsvillig, typ minimerad stress, känner mig mer lugn o harmonisk på fritiden, jobbet är ett stressmoment o kommer alltid vara, men privatlivet är desto bättre just nu!
Har lärt mig lyssna mer på kroppen, när orken tar slut, så pressar vi inte den, då vilar jag, bara en enkel sak som ta en timmes vila mitt på dagen, när de vart intensivt, kan för mig göra dunderverk! Kosten känns sjukt bra, trots deff, så är jag nöjd, visst att energin inte alltid e på topp de få man ta, är ju inte jättemycket mat man har o röra sig med, men, de ger resultat!
Har sjuuuk träningsvärk i benen redan, vill inte veta hur illa de är imon! Damn! Jag som jobbar 7-21me!! De riktigt bränner i benen, trodde ja skulle spy rätt ut på löpbandet!
De enda jag hade o säga till min coach idag när ja gick förbi va " fyy fan" !!
Kört ett grymt ryggpass! Latsen kommer definitivt kännas! Imon är de bara cardio... Bara cardio, jo med dessa ben så är de nog inte så bara medförst morgoncardio, sen 40 min på löpbandet i 15 % lutning på rasten! Skjut mig typ!

Bara dryga månaden kvar till PT utbildningen startar! Så jäkla kul de ska bli! Kommer bli en grym höst! Både med utbildningen, och framförallt träningen! Ha en helg i Halmstad med och se fram emot med två riktigt grymma PT grabbar! Thom o Niklas! O ett helt gäng till med glada träningsintresserade! Kommer bli riktigt kul!

Nu sova! Kl 04 ringer klockan!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards