Alla inlägg den 14 september 2014

Av mikaela severin - 14 september 2014 22:16

Efter en riktigt jobbig helg, med rejält dålig självdiciplin, som lett till fet ångest, osv, så har jag tagit in orden i diethjärnan,att detta va en engångsförtelse, ingen katastrof, vätskan kommer rinna av, o de löser sig! Och idag har jag varit stark, o kunnat motstå allt! Tillbakapå banan igen! Kände mig dom en köttbulle imorse! Men nu kör vi! Va ju benpass ikväll, körde på rejält!benböjen flöt på, Höll på dö när jag gjorde utfall med kettlebells, 15 st på vardera ben växlande med knappt 20 sek vila mellan 4 set , brännande känsla i benen, ville bara gråta! Lär ha rejält ont denna gång oxå! Dock hade jag lite extra kvar ändå i benen , så körde ut de allra sista i bensparken i 3 set 15 reps, med fail
I 3e! Där bara gick de inte mer! Tömd på energi totalt i benen! Då va de bara köra te mage, tills de brände på rejältdär med! Damn!
Superset i raka mark o smal benpress, jävla va de biter!
Ha fixat matlådor ikväll, diskat, tvättat, glott på valvakan en stund, o nu drar de i ögonen! Så dagsatt sova! Lämna Tjeo i skilan kl 8, sen pw, käka frukost o på de blir det direkt ner o köra rygg innan ungen ska hämts 12,30! Sen blire städresten av dagen! Hoppas på lite hjälp!
Röstat idagmed! Så hållertummar o tår!

Så god natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards