Alla inlägg den 13 september 2014

Av mikaela severin - 13 september 2014 21:50

Damn vilken jäkla dag! Ibland vill man ju bara sjunka under jorden! Asså vad utsätter man sig för? Faan vad jag rent ut sagt lääängtar till utbildningen startar, då vet jag att jag är på G!
Min självdiciplin ha nästan alltid vart på topp, men idag va ja såå sjuukt låg på jobbet, situationer som suger all energi, sätter ens psyke i obalans, man kan inte förändra någonting, man bli ledsen i själen när man ser nån fara illa! Jag sattes på prövning! Självdiciplinen försvann, där stod jag med kakan, den där extremt stora feta deluxe kakan, som innehöll flera hundra kalorier , fylld med smör o choklad o socker! åt upp den, o en portion köttbullar på de!
Ångest av detta- jo tack! Första jag gör på rasten i panik, är givetvis skriver direkt till min coach vad som skett, o bli nästan direkt uppringd, och lugnad! ja va bara så jäkla borta i denna stund, så inne i allt som skedde runt omkring, tankar! De bara hände!
Detta tas just nu med en nypa salt, även om ja redan nu är rejält vätskefylld, är det enbart vätska, de rinner av på några dagar, de är inte hela världen, imon är jag åter på gymet! Kanske detta gav en extra nystart! Ännu mer motivation! Vem vet!
Nu sova! Jobb kl 07 imon!

God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards