Alla inlägg den 1 september 2014

Av mikaela severin - 1 september 2014 21:10

Såhär efter ha spenderst 27 timmar på jobbet i helgen är det definitivt inte världens bästa humör här, och definitivt inte när man på enda lediga dagen få spendera 2 timmar på personalmöte, en trotsig 6 åring, samtidigt som man deffar, då krävs inte mycket för att allt bara ska toka totalt, o när nån mig att börja tveka i de val jag gjort, då brister de ännu mera!
Men ibland måste man följa magkänslan o göra de som känns rätt! O det har jag ju gjort! Man måste ge människor en chans, alla måste ju få en chans till visa vad man går för, lära sig och bli bäst! Alla börja vi någonstans och arbetar oss upp!

Nä jag bäddar ner mig på soffan o kolla Big Brother, sluta tänka så mycket!
Allt kommer bli bra!
Ben & magpass idag, gått bra, gett mitt allt o lite till! Imon är de cardio dag! Träningen flyter, hoppas på resultat, ja bränner fett iaf, o förhoppningsvis inga muskler!




Av mikaela severin - 1 september 2014 10:30

Om jag är trött idag! Vaknade iofs tidigt, typ 05,30 o va smått hungrig, så upp, på med träningskläder och ut på 5 km pw, för sen få min underbara frukost! De är inte mycket o hänga i julgranen just nu, hade önskat ja fick äta typ minst en full stor tallrik havregrynsgröt! Men den lilla mängd jag äter nu under deff är inte ens en halv dessertskål! 0,5 dl havre, med en skvätt funlight appear, kanel o 100 gr äggvita som ja blandar i, toppat med lite hallon & blåbär, o en proteinshake! Men kroppen börja vänja sig, o de mättar faktiskt!
Är nog mer hungrig mellan mål 2-3, :)
Mål 2 bli oftast tonfisk, o efter träning är det kyckling! Resterande 2 mål är kokt tork! O de är vidrigt, de växer i munnen på mig, men, de ska ner! O det är mat! Så är det med att! Gäller variera kryddorna ordentligt.
Att det är måndag ja de märks ju gaanska tydligt, speciellt när man jobbat helg! Lämnade Theo i skolan vid 8, sen hem o la mig på sängen, o vaknar 9,55! Så vatt uppeo käkat, tonfisk, potatis o broccoli! O nu tänker jag lata mig fram till 12!
Kommer väl somna igen känns desom! Men kroppen behöveråterhämta sig från helgen!
Har möte på jobbet kl 14-16, de stör mig enormt att dom lägger de en måndag! Mötesdagar är bättre tis, ons! Då få man sin lediga dagefter helgen, o dom som ska jobba helg kan få sin lediga torsdag helg!

Nä vila lite!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards