Alla inlägg den 5 september 2014

Av mikaela severin - 5 september 2014 22:19

Äntligen ledig helg! Så jäkla behövligt! Var sjukt trött igår, o höll i sig till eftermiddagen idag, va som en zoombie!! Gick 5,4 km pw imorse vid 06, käkade frukost, o kröp ner för vila ögonen en stund, precis när ja känner att jag håller på somna, vaknar Teddan, godmorgon mamma, nu vill jag ha frukost, upp fixade frukost, på med disneychanel, kröp under filten i soffan, boom så sov jag nästan 1 timme, medans Theo snällt låg kvar i sin soffa under sin filt o i lugn o ro hade käkat frukost. Sen va det fullt ös, fixa matlådor, lagamiddag till Theo, o ner till gymet förlite cardio, bröst & axlar, jävligt medmjölksyra, ville så gäna dricka en jäklamassa vatten, menfick fan knappt upp flaskan till munnen! Tog några minuter!
Va en sväng på maxi efter, handlade för kvällens tacomys( för Theo o kompis) de endasom är jobbigt med deffa, är just helgerna, när man lagar extra god mat till sitt barn, chipsskålen på bordet, så få man själv inte ens smaka,'men valet är lätt, vet ju vad jag får istället :)
Imon få jag dock ta ut mitt andra frimål, ha inte haft nått fusk på 12 dagar, bli födelsedagsfirande, o ja rättar mig efter önskemål! Bli hemmagjord pizza! Glutenfria varianten för mig, den gå ju göra lite nyttigare, på den bli de tomatsås, strimlad kalkon, färskachampinjoner, tomat och ananas o sparris,och rödlök ost med 5% fetthalt!
Inga desserter , de ha jag min proteinglass till ;)
Bli nog braladdning inför söndagens benpass med coach Thom!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards