Alla inlägg den 6 september 2014

Av mikaela severin - 6 september 2014 23:11

Damn, vilken dag!! Vaknade kl 05,30, smått hungrig, de då de e dags o ta en BCAA , ge sig ut på morgon pw för njuta av fitline & frukost, vad går upp mot de, en liten portion havregrynsgröt, med äggvita, funligt appear o kanel i, toppat med hallon & blåbär, en proteinshake, o kaffe! Total lycka! 5,4 km blev de imorse! Som vanligt slummrar jag till efter frukost i soffan till theo väckte mig 9,45!
Blev en vända te gymet för 40 min cardio innan vi åkte mot Tingsryd för fira Mami som fyllt år! Hemmagjord glutenfri pizza med tomatsås, kalkon, tomat, färska champinjoner, rödlök, färsk ananas, sparris och ost ( 5% ig såklart) offrade mig på 1 st kanelbulle för min kära mors skull! Men de räckte med en halv pizza, som ja under typ 5 min njöt av för sedan ligga helt dö på soffan resten av kvällen, känna mig som en fotboll om magen, känna vätska samlas, kolhydraterna drar åt sig som en svamp på mig, slurp, börja känna extrem törst o pissar betydligt mindre! Att så lite extra kan fylla så jävla mycket! Inte undra på jag mådde dåligare förr, när jag hade hela lördagen som ätardgar! Att ja ens överlevde dom?!
Nä nu bli de ett bra tag till nästa frimål! Några veckor skulle ja tro!

Nu är de godnatt!

Jobb kl 8 imon i Tingsryd!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards