Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Total lycka :)

Av mikaela severin - 22 september 2014 22:17

Imorse va verkligen en ruggig morgon, småregnade under min morgonpw, frös som en tok, o har gjort hela dagen, är ju ganska varmt på jobbet, bruka ju ha klänning, o stödstrumpor, idag blev, klänning, leggins, strumpor, raggsockar & fleecejacka! Ha vart frusen i några dagar, ingen förkylning eller krasslighet heller va ja känner, bara totalt frusen o iskalla fötter!
Ha gått väntat på att klockan ska bli 3, så jag kunde sluta jobbet o dra te gymet! Träffade coach Thom för mätning vid 16,15, chockartat besked! Jag trodde att jag förlorat max 1,7% kroppsfett dessa 4v, då trodde jag att jag hade satt en hög siffra! I tron om att ja aldrig hade uppnått detta, så visade de sig att jag förlorat 3,6%!! Kändes så jäkla skönt! Kroppen samarbetar!! O nu kan jag nog relaxa lite till o låta de flyta! I'm happy!! Stolt iaf! Motivationen är på topp!
Avslutade mätningen med köra ett riktigt bra ryggpass ihop! De är så kul o ha en coach som tränar ihop med en, när de finns tillfälle, som inte bara står brevid o skriker med pappret i handen utan verkligen kör ihop! Det ger motivation, glädje och inspiration, och passen bli roligare! Dessutom fått öka på med 10-20 gr protein! Lite mera firre i varje låda:)
Theo kom hem från stödisarna efter ha vart på donken och ätit! Myst ikväll, imon är ju studiedag, ingen skola, inget fritids! Så Theo ska till Janne & Lea på fm, så jag får sova ut, eftersom jag jobbar natt imon!
Om ja ha ont i min röv, jo fifan! Gårdagen benpass med fokus, rumpa ha bitit! Hur ja mår imon de återstår ju o se!! Förhoppningsvis bränner de lite i magen oxå:)
Nu är det dags o sova!

Tack alla ni som finns som stöd, som peppar, motiverar, o som står ut med mig under denna deff! Den lär ju bli hårdare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards