Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Fredag på nytt :)

Av mikaela severin - 2 augusti 2013 21:50

Inatt har jag verkligen sovit mer än ja gjort på 2 v, la mig vid tolv snåret o vaknade vid 4, somnade om till 6 va uppe på toa o somnade till Theo vaknade vid 8,15! Låg dock kvar i sängen till 9,30 vid teven:)
Sen blev de grötfrukost för mig o Gintare, för ladda för ett gympass! Armar o mage har de körts! Men fy fan för min vänstra arm, sån jäkla smärta i den, ha haft ont nu sren runt midsommar o inget hjälper! Snälla lilla arm, LÄK!
Efter gym bar de av mot affären för sen hem o käka mini lunch! Kalkon o ris fick de bli! Sen har vi bara slöat på balkongen, medans Theo lekt med hela kvarterets ungar!
Lagade ikväll lite räkwok med fitnessnudlar o tomat o chilisås till! Riktigt stark och gott;) de ska ju inte va tråkigt o deffa såhär sista veckan:)

Imon kör vi gymet innan frukost! 1 timmes cardio för vila musklerna nån dag! Sen bli de styrka sön- ons! För på torsdag bär de ju av mot öland, så ja, jag lovar familjen att INTE leta upp nåt gym! Men de kan ju va så att löparskorna o lite gummiband åker ner i väskan! Ett tabata pass eller två är kanske nåt ja kan smyga undan:p

Sociala är vad vi är , jag o Gintare, en vid telefonen o en vid datorn! Nopp funka ej! Nu lägger ja ner telefonen för va social;)

Ha en riktigt fin fredagkväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards