Alla inlägg den 23 juni 2013

Av mikaela severin - 23 juni 2013 21:18

Söndag har de vatt hela dagen lång, 

Började dagen med upp runt 9 snåret, idag blev det min underbara grötfrukost, pimpad med kanel o på med lite melon:)

Sen ÄNTLIGEN va det dags för oss, jag , Fia o Gintare att åka till Elixia gym i Sarpsborg. 

va inte de allra lättaste och de tog tid, de är inte alls samma vikter i maskinerna tex, de finns 43 kilo o nästa är 47.. sen finns de 2,5 vikter att lägga på, så man hamnar ju inte exakt på samma vikt man kör hemma.. men man kan inte få allt att passa 100% , tycker det blev ett bra ryggpass ändå:)

Löpbanden är jag dock lite besviken på, dom är ganska slitna o de gör att mina benhinnor inte höll alls bra, men blev ju iaf 10 min innan styrkepasset och 20 min efter :)


Igår kväll började jag med en Detox kur som ja ska köra 30 dagar nu, ja jo den rensar ju ut magen iaf.. så vi får se vart de leder :) 

Inga synder sen midsommarafton, o ja hoppas nu vågen tickar neråt snart... så jag iaf kan få bort vätskan i fötter o vader. 


När vi kom hem va de bara väga maten o käka.. en god köttbit, potatis o tzatsiki o sallad. 


Sen har vi vatt iväg en runda, o jag fick ett ryck.. kapade lite mer än 10 cm av mitt hår.. fyyy faen va de känns kort.. men behövdes förmodligen.. 


kvällen har bestått av steka en jäkla massa pannkakor, jag har ätit tonfisk o kvarg.. o nu är även kvällsproteinet nere.. så strax bli de bingen.. ska upp o köra Fia till jobbet, sen ska jag spendera dagen med 3 barn:)

vi får se hur de slutar.. en i källaren, en på bottenvåning o en på övervåning? 

Närå de kommer nog gå kanon.. :)


Nu är de ny vecka på ingång, nya mål o nya tag :) o jag kommer vara kvar här i Norge :) så vet ni vart ni har mig :)


P & K


Av mikaela severin - 23 juni 2013 00:02

Sov som en kratta natten som va, så vatt totalt slut idag! Va uppe runt 9 o vaknade inte till liv försen vid halv 5!
Vid 16 tiden åkte Fia, jonas o alla barn till leklandet för Razmus skulle ändå på kalas där, o eftersom vi alla inte fick plats i en bil, o de bara va jonas som som knappt drack igår o som kunde köra så stannade ja här hemma o tog de lugnt i tystnaden, tänkte ja skulle vilat, men efter nån halvtimme kröp de i benen, så städade i källaren o på markplan, dammsug o fixade! Gjorde Tzatsiki på kvarg till grillningen och tog en dusch o lite annat pyssel:)
Sen va de full rulle när barnen kom hem! Igång med grillen! Fram med mat , grillad ytterfile av svin! Yum yum:) med en grönsallad och Tzatsiki:)
Efter de va de dags att slå sig ner i soffan i källaren, barnfilm , chips o godis, dock ej till mig, istället för en proteinshake gjorde jag en mugcake, o lite melon o vanilj kesam ( kesella) gilla att de finns en lätt kesella här med vaniljsmak!
Kollade mina ben imorse när ja vaknade, totalt svullen, finns inga mellanrum mellan tårna, inga fotknölar, stramar i vaderna o ja ser gravid ut på magen! I torsdags morse vägde ja 51,8 kg ikväll vägde jag 57,2 kg! Se vad alkohol o fel mat kan fördärva en! Huuha! Tar en vecka minst o komma tillbaka! Bläää!
Imon bli de iaf att åka in till sarpsborg till gymet o dra ett ryggpass o Cardio! Få nog bli en promenad oxå om de slutat regna! Inte en jäkla synd till bli de närmsta veckorna! Ikväll startade ja en Detox kur! 30 dagar! Så få de bli!
Lite kul när man satt i källaren o skulle gå på dass där nere, då måste man klättra upp på en rosa pall för nå upp o sätta sig:) kändes wierd!

Nu bli de sova:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards