Alla inlägg den 10 juni 2013

Av mikaela severin - 10 juni 2013 19:33

Oj va skönt o sova till 9,15! De behövdes verkligen:) tog de lilla lugna imorse, Theo käkade frukost först o duschade, o sen fick ja en snabbdusch medans Theo klädde på sig, för sen ut o cykla med grannen, så i godans ro fick ja min frukost och kaffe på balkongen:) när kompisen skulle iväg vid 11 så begav vi oss till stan på cykel, blev ett riktigt bra ryggpass:) kändes riktigt bra efteråt:) så blev de 30 min på löpbandet på de:) sen va de bara till cykla hemåt och laga lunch, hann inte mer än sätta oss försen Theos grannkompis kom på besök, ha vatt sms bombning här mellans hans mamma o mig, nu är dom här, nu är dom ute, nu är dom på väg till er osv...
Vis 17,30 bestämde Theo och jag att vi åker o köper en ny cykelhjälm, så nu är de inhandlat, o en tur till apoteket för hämta ut allergi o astma mediciner:)
Kvällsmaten för Theo avklarad o mitt kvällsmål, kvarg me kanel o kiwi! Yum yum! Strax dags för sängen för sötungen, även tidigt för en annan,
Imon är de jobb 7,30-21 som gäller! Träningsfritt, o de gillas ikke!
Kan dock behöva ladda för PTpass på onsdag, kommer bli ett rejält benpass!

Trevlig start på veckan folket:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards