Alla inlägg den 3 juni 2013

Av mikaela severin - 3 juni 2013 22:20

Hur i hela friden jag tänker ibland är ju ett stort fenomen, hur dum kan man bara va på en skala om man lägger ett 7-21 pass på en måndag efter en ledig helg? har hänt förr o alltid helt död efteråt! huuha! 

Jobbade först 7-14 på min ordinarie enhet, sen drog jag på rast.. blev en snabbis upp till Grand, hade ju presentkort på gina.. så de har jag idag shoppat upp! woopa.. blev 2 enkla toppar, ett spetslinne och en bandeau o ett nagellack :P sen blev en snabbis till skopunkten, ett styck par sandaler till mig och ett par till Theo.. börjar bli liiite smått varmt i gympaskor, o mina sandaler hade sulan lossnat på.. så var tydligen dags!

Sen kl 16 o man va tillbaka i huset va de massa tråkigheter o ta tag i .. that´s life! Tyvärr.. sen va de upp pöå övre planet o jobba till 21.. känner mig som en nybörjare varje gång jag är på nån annan enhet än min egen! 


Nu tänker jg minsann hoppa i bingen.. har PT pass kl 10 imon, dags o hämta energi.. tror bestämt att jag kommer få mata axlar i 60 min!!  HUUUUUH!!!   sen e de ju jobb 16-21 på de me, så bli en låååång dag för fröken Severin!

 

Nu är dagisschemat lagt för 11 veckor framöver! så nuuuu nattcig o bingen:P 



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards