Alla inlägg den 8 juni 2013

Av mikaela severin - 8 juni 2013 22:24

Usch va sleten ja är, jobbat 8-21, man är ju inte människa på dessa helgpass! Samma pass årerstår imon innan jag tar fritt en hel dag! Men ska ikke klaga! Jobbar inte helg försen 19 juli igen:) såå skönt rent ut sagt!
Dagen har iaf flutit på full rulle på morgonen, o på fm bakade ja faktiskt rabarber - hallon paj och en egen hemgjord vaniljsås! Mycket lyckat! Fick ett ryck till efter middagen då jag hade lite extra tid, så slängde ihop ett gäng kolakakor och chokladbröd oxå! Mena på mitt jobb ska dom väl inte svälta:) hah! När jag började på mitt jobb för dryga 3 år sen så gick jag upp 10 kg utan blinka.. Hur många vårdboende har 2 olika maträtter o välja på varje dag, efterätt 7 dagar i veckan, o nästan nybakade kakor o fikabröd varje dag! O pedagogiska måltider, personal får frukost bestående av, ägg o sill o bröd o gröt, fil yoggi eller va fasiken nu man vill ha, middag , fika kvällsmat o kaffe? För en 100 lapp i månaden! Du gåaldrig hungrig! Ja ni förstår nog! Gick upp 10 tog tillfället i akt o gick ner 18 ist! Numera är de grötfrukost och matlådor för min del, o kaffe utan fikabröd!

Blev ingen cardio idag, jag mitt klantarsle kom på att när jag hade rast så hade ju gymet redan stängt! Så sov bort en timme ist:)
Men imon öppnar gymet 14, o jaharast 15,30! PERFEKT!

Fick min leverans på protein idag, o även en burk proteinpannkakor! Lätt fixat o bra att hasom lättlunch i sommar:)

Nu är de bingen som gäller! Upp 05,20:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards