Alla inlägg den 7 juni 2013

Av mikaela severin - 7 juni 2013 22:42

Börjat min dag med gymet givetvis, bröst, vader och mage:) ett bra sådant pass som avslutades med 30 min Cardio:) nu är de slut på styrkepass för denna veckan! Nu bli det satsa på konditionen, har 1,5 timmes rast imon på mitt 8-21 pass, bli i full speed till gymet för försöka hinna 45 min på löpbandet i rejäl uppförsbacke!
Kan fortfarande inte va ute på powerwalk, jävla pollen o gräsallergi gör att ja må skit ute, astman kör igång direkt! Men ett par veckor till sen är värsta över, då ger björkarna med sig lite!

Lagom till vi skulle iväg till dagis blev ja fast i telefonen! Full fart mot dagis o jobb! Ett pass 16-21 är förbi, bara två 8-21 pass kvar då!

Hämtade ett trött barn på dagis, när vi gick från parkeringen så sprang han i full speta, vilket resulterade i ett rejält fall, så har nu rengjort 5 st blödande skitiga skrubbsår! Båda knäna o armbågarna, o en hand! Så 8 plåster sitter nu på plats! En ledsen Theo somnade i mors famn!

Nu tänker minsann jag med sova:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards