Alla inlägg den 13 juni 2013

Av mikaela severin - 13 juni 2013 21:57

Ännu en tråkig sömnlös natt, somnade som en stock 23, vaknade 00,30 o låg o snurrade hela natten lång, dö sill när klockan ringde! Ja behöver nog semester! Tur de nu bara är 3 pass kvar! O jag är just nu ledig till måndag kl 16! Inte illa!
Gick i snigel tempo på jobbet idag.. Jobbat 7-14, direkt efter ner till gymet för köra ett axelpass:) blev hur brasom helst:) frivändningar, drag mot hakan o mycket mera;) även 30 min kondition på de:) sen va de dags att hämta sötungen, en trött sådan, fixade kvällsmat, men egter knappt halva portionen, så låg Theo deckad i soffan, kl 18! Tur vi har sovmorgon imon:)
Dock har ja ikväll haft ont i bröstet, är inte alls bra, så bli vårdcentralen imon, ringde ssk som jobbar i natt på jobbet, så blev de inte värre inatt behöver ja ej åka! Stress? Mycket jobb sista tiden! O oturen som ständigt drabbar en, de ha ju sänkt min ekonomi på köpet! Nä jag ska ta de lugnt hela helgen nu! Besöka kära mor lördag till söndag, o börja packa inför vår Norge resa nästa vecka:) Theo har tjatatsönder mina öron och dagisfröknarna i 3 veckor nu!
Så nästa torsdagåker vi:)

Nu ska ja sooooova!!! Jag ska sooova i natt!! Geee mig sömn:))

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards