Alla inlägg den 29 juni 2013

Av mikaela severin - 29 juni 2013 01:09

Idag har de vatt en sömnig Mikaela, inte många minuters sömn natten som var, Theo har väckt mig var 20 e minut, har inte hunnit somna om mellan varven, så när barnen vaknade imorse, så va jag knsppt människa, gjorde frukost o knallade in i duschen för vakna till, sen körde vi upp till Bea, jag Gintare. Ronja, Razmus o Theo och drack en kopp kaffe, Ronja o Razmus stannade kvar där o lekte, medans vi andra åkte in till byn o köpte glass o putor till kaffemaskinen, o Gintare va på NAV, när vi kom hem körde jag bort till gränsen o apoteket o en butik till o fixade lite, när ja kom hemsov min lille prickiga gosse, va nog väldigt trött efter natten som var! Så jag och Gintare gjorde sushi, så nu har ja lärt mig detta! O de kommer göras hemma oxå! Yum yum! Sen blev de tacos till barnen, medans jag o Gintare drog till gymet, idag blev det bröst, vader och mage:) o 30 min Cardio på de! Imon om de bli gymså bli det bara kondition!
Va lite extra ego idag, så bjuder på lite bilder:)
Iaf när vi kom tillbaka va det dags att spise den goa sushin! O sen blev de faktiskt städ här, ett röj, alla hjälptes åt, o klart att ja mer än gärna gör de, när ja får komma hit o vo här 2 veckor:) men kul va de;) sen vart man ju bara flummigt trött! Hakat upp mig ett namn på en butik idag, när man kommer in i Svinesund så ser man Hönan Agda framför sig, tog en stund, de e ju en sex shop! Skrattade rätt gått åt detta namn!
Nu är det sängläge, Trött som faan!!
Natti natt från Enebekk:)

Ego hela vägen...

Lär mig göra sushi

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards