Alla inlägg den 15 juni 2013

Av mikaela severin - 15 juni 2013 19:19

Vaknade 8,30 idag av underbara solen, riktig energikick:) frukost o gymet stod såklart överst:) idag kördes det bröst, vader och mage:) kände mej starkare än sist, o ändå går ja o oroar mig att jag tappat muskelmassa! Har ätit som en häst ( nyttigt dock ) men vågen ha sista veckan tickat ner sådär 1,4 kg! Men de kan ju klart va den där vätskan som börjat försvinna, hade ju lagt på mig massa vätska på förra BIA mätningen! Men det hela återstår o se på torsdag då de ska mätas på nytt:) redan 06,30 ska ja va på gymet för bia o träning innan vi styr kosan mot Norge:)

Efter gymet idag så begav vi oss till Ingelstad för träffa kusinen Jesper som är hemma några dagar, nu har ju fartyget HMS Carlskrona legat ute utanför somalias kust ett tag, o iväg skadom snart igen! Men skönt o se Jeppo hemma en liten runda, inte kidnappad avnågra pirater ännu:)
Bjöds på kaffe o jordgubbar med grädde:) mums:)
Vidare styrde vi kosan mot Tingsryd, kaffe med mor o syster, nu ha vi ätit kvällsmat! Färskpotatis o kyckling till familjen matvrak, o Selfs proteinpannkakor med kvarg o jordgubbar till mig:)
Medans de andra antagligen plocka fram gottepåsen ikväll, bli det ugnsbakade äppel med kanel för mig, o lite melon:) bra lördag:)

Slänger upp lite egobilder då:)
Fortsatt trevlig lördagkväll;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards