Alla inlägg den 6 juni 2013

Av mikaela severin - 6 juni 2013 21:09

Åh vad jag älskar solen:)
Idag blev rejäl sovmorgon, till 9,45!! Blev paff när Theo väckte mig o kollade på klockan! Dock va ja uppe en vända 04,50 o lyssnade på lite fågelkvitter:)
Började dagen med brakfrukost! Gröt till mig, o yoggi, flingor o rostade mackor till skitungen:)
Sen bar de av för byta Theos skor, köpte visst en storlek för små.. Trodde 27 skulle räcka, men en 28a krävdes.. Känns väldigt stort?
Jaja, åkte hem, drog på bikinin o slängde mej på gräsmattan här utanför, så jäkla skönt, drog igång spotify på gaanska hög volym, grannarna uppskattade säkert inte de, men inte ofta jag spelar! Låg o päste ett bra tag innan vi åt mellanmål o njöt lite till! Självklart blev de en tripp till gymet oxå, kört ett rejält armpass! O även 30 min på löpbandet blev det:)
Känns bra! Gårdagens benpass känns idag, huh vill inte veta hur de känns imon:) de verka ju va ett jäkla bra schema detta:))
Nu ha jag gjort 8 matlådor med ris o kyckling! Funderar på slänga in en fläskfile i ugnen när ja ändå är på G:)
Snart e det iaf dags att få Theo i säng, imon bli de gym, bröst, vader o mage ska tränas innan de bli 2 träningsfria dagar! Jobbhelg startar imon kl 16,00 sen är de fullt ös till söndag kl 21!

Haen fortsatt trevlig nationaldag:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards