Alla inlägg den 24 juni 2013

Av mikaela severin - 24 juni 2013 23:02

Vaknade halv 6 av ett alarm som ringde o ringde o ringde, efter nästan en halvtimme gick ja upp, o där låg Fia helt avdeckad, när hon väl vaknat till liv så körde jag henne till jobbet, när ja kom tillbaka så va jag pigg! Hivade in mina 2 kg kyckling, kryddade med peppar, lime o cocosolja! Gjorde en rejäl sallad, sen va de växka upp barnen som gällde! 2 pigga barn kom ner kl 8! Min sömntuta till unge fick ja inte liv i försen ja fick tvinga upp han vid 9! Då hade vi redan hunnit äta frukost! När de väl va överstökat skickade ja ut alla barn, in kommer dom efter 10 min, vi fryser! Så fram med datorerna o spel o film! Sen kon Gintare upp nyvaken o spelade uno med barnen :) för sen få ut dom en runda igen så ja kunde ringa viktiga samtal, tankade ju bil imorse för 200 norska, kollade kontot 2 timmar senare, då hade dom dragit 896 kr! Så ringde statoil, då gör dom så för att de ska till 100 få sina penga o när deras dragning på de 200 är gjorda så kommer resten betalas tillbaka! Inom 2-3 dagar!
Tur det iaf!
Sen va de matlagningsdax! Stekt falukorv te barna, o en kalkonsallad med tzatsiki för mig! Kl 14 va det dags att hämta Fia igen:) sen va de bara hem, lämna över barnaskaran till josse för dra med mig Gintare till gymet! Blev ett brutalt mördarpass för axlarna, vid 2 tillfällen kunde ja ikke drikke ur min flaska, fick inte upp den till munnen! Men körde på ännu mera;) sen avslutade ja med 30 min kondition! Högsta lutning på 15,0 i speed 7,1-7,2! Svetten öste ur mig!! Brutalt! Så smått ont i axlarna har jag;)
När vi väl var åter hemma vid 19 blev de mat! Ris o kyckling! Yum yum!
Imon bli de upp tidigt, Fia har skjuts till jobbet så jag kör barna till barnehagen istället, o tar mysdag med Theo medans dom jobbar:)
Sen bli se gymet för hela slanten ! Min favoritdag! LEGDAY- SQUART!
Så nu blire sova:)
Puss o kram från NORWAY :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards