Alla inlägg den 18 juni 2013

Av mikaela severin - 18 juni 2013 22:46

Sikken dag och sikken avslutning på PT pass! Vilka grymma 6 månader ja haft, när man blickar tillbaka har de hänt massor!! Igår satte jag ett mål för denna dag! Att öka från förra veckans 75 kg knäböj till 80 kg! O fixade detta! Grymt stolt över mig själv! när ja susade in på gymet o ner i omklädningsrummet blev ja fast, sittandes i 12 minuter, enbart tänka o ladda! Redan då kände ja mig nervig! När vi körde igång kändes de hur bra som helt! När ja började för 6 månader sen, då tyckte ja 30 kg va tungt! Ja, lyfta lite vikter några dagar i veckan, de ger fan resultat! Sen vet i sjutton vad som hände, efter massa utfall, o ännu mera knäböj i alla dess varianter o en tokig jäkla variant av knasiga " grodhopp" så hade den där Herr "Pt" Jonsson kört fullständigt slut på mig! Då va de bara några magövningar kvar! Svetten öste, utan ja rörde mig! Kände de droppade i golvet! Så sammanfattningsvis så va detta jävulskt grymt! N Ö J D !
Efter gymet va de hem o dyka ner i matlådan, som vanligt, ris o kyckling! Tröttnar aldrig! Sen blev de packa en timme! De mesta är fixat:)
Styrde kosan mot dagis, en sväng om affären o köpte kvarg o en liter jordgubbar! Välförtjänt:)
Sen va de jobb 16-21! Haft en brevidgångare i afton, gått som en smäck de med!
Imon kör vi sista jobbpasset! Sen är de semester till 8 Juli:) givetvis kommer de bli ett gympass imon me, armar ska lida!
o på torsdag är de BIA som gäller innan vi kör mot Norge! inte för ja tror ja ökat mycket i muskelmassa, eftersom ja fortfarande deffar, men så länge jag inte tappat nåt o mina muskler ger resultat på måttbandet, så är ja nöjd! Däremot hoppas jag att vätskan minskat och även fett!

Nu bli de bingen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards