Alla inlägg den 27 juni 2013

Av mikaela severin - 27 juni 2013 23:34

Theo har bytt namn tillfälligt till pricken o tycker det är jättekul! Dock va de ju ingen rolig natt, blev många vakna stunder, aloe vera o potatismjöl! O ännu mera prickar! Hela ansiktet, bak öron i hårbotten, hela rygg o mage o rumpa o armar! Bennen är väl rnda lindriga stället än sålänge!
Iaf så körde jag Razmus till dagis imorse, sen va de Ronja o jag o Theo vid frukosten!
Sen begav sig Ronja till en kompis, så Theo o jag stekte pannkakor, fixade köket, o dammsög, sen gick Theo ner med sitt kex paket i källaren o kollade film, medans jag somnade en timme på soffan av utmattning!
Gick upp en stund innan fia kom o drog igång maten, för när Jonas kom hem åkte vi flickor in till Svinesund och handlade lite mat! Ja hela bilen full, va väl iaf 13-14 kassar med mat! Hemma runt 21 o då va de bara packa upp o i säng med barnen! Idag har vatt träningsfri dag, har ju ikke hunnit så imon bli nya tag!
Nu ska jag ta o sova:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards