Alla inlägg den 9 juni 2013

Av mikaela severin - 9 juni 2013 22:28

Är jobbhelgen över o man är ledig imon:) underbaaart! Inga klockor att ställa, bara sova tills vi vaknar, inga måsten på morgonen, bara ta dagfn som den kommer! Givetvis kommer ja starta upp veckan med ett ryggpass på gymet, men om de bli på morgonen, em, lr kväll, de få vi se:) är de sol ute, ja då åker bikinin på :)
Theos högsta önskan efter en hel helg på dagis är CYKLA:)

Hann i alla fall med ett 45 min långt cardio pass i em på rasten :) underbart med lite energi:)

Dock ligger man här på soffan med 2 ben som bollar! Vätska? Hell yeah! Ha gått på tok för mycket på jobbet! Kom precis i mina skor i kväll! Stramar o spänner! Så imon ska jag ta tag i att o ringa vårdcentralen! Får allt ta lite nya prover! De är inte bra o samla såhär mycket vätska!

Nu tänker ja ta med mig benen! Lägga mig i sängen o ett par kuddar under benen!

Sussa gott:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards