Alla inlägg den 19 juni 2013

Av mikaela severin - 19 juni 2013 20:36

Jag o packa går inte ihop sig, kan inte förstå detta, hur blev de så mycket packning? Joo för fröken Severin lyckas aldrig bestämma sig för vilka kläder hon ska ha för dagen, försen hon prövat minst hälften av vad hon äger! Så ja hälften är väl med iaf! En stoor resväska full till mig, en liten till Theo, en ryggsäck med skor o jackor, en träningsväska, en väska med proteiner, bcaa o tillbehör, o så två kylväskor, en styck barncykel o hjälm!
Har ja glömt nåt? Mja handväskan och en kasse med resegodis:) åhh nä inte till mig :) bara en celsius eller två så ja håller mig på vägen dessa 50 mil:)

Idag jobbade ja 7-14! O nu är man ju ledig till 8/7 men har en vecka till, v 32 o då bli de öland bland annat:)

Blev en vända till gymet efter jobbet, armpass va de idag, gött pump som vanligt:)
Åh imon 06,30 bli de BIA mätning, o bröst, vader och mage! Sen hem o hämta packningen! Sen kör vi:)

Nu ska ja fixa de lilla sista!
Sen bli de sängen , 04,30 ringer min klocka!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards