Alla inlägg den 16 juni 2013

Av mikaela severin - 16 juni 2013 18:46

Ruskigt vad tiden går fort, tycker veckorna rusar iväg? Kan man inte bara stanna tiden en liten aning!
Låg o funderade innan på var senaste 5 åren tagit vägen? Theo fyller 5 år i september, o de känns som jag låg på förlossningen med feta värkar igår typ? Kan nästan känna smärtan när ja tänker på de! Stora killen är han ju nu!
Jaja!
Idag låg vi i sängen till 10,30! Fick en chock när mor öppnade dörren o ja vände mig om o Theo gortfarande sov! Jösses! Dock va han ju klart inte i säng försens efter 23 igår, men sådana sovmornar tar han enbart när vi är iTingsryd hos mormor! Aldrig hemma märkligt nog! Måste ta på krafterna o besöka mormor o mostrar:)
Käkade frukost typ halv tolv, alla samlade, mor, emelie, angelica o jonas , trevligt att vi ibland är samlade :) Theo blev klippt av sin moster nu inför semestern, o nöjd är han! Redan besökt spegeln ett antal gånger:)
Jag har bytt bil, lånat en annan bil jag ska ha till Norge, billigare körning;)
Så har dammsugit och torkat av den invändigt, höll på dö i allergichock när ja satte mig i den, ett tjockt lager pollen! Huuh!
Blev ett grymt ryggpass idag, ökat alla vikter! Känns bra!
Marklyft 5 set
Latsdrag brett grepp 5 set
Hantelrodd 5 set
Latsdrag smalt grepp 4 set
Raka armar i cable cross 4 set
Nöjd Flikka:) imon är de axlar o öka vikt där:)
När vi väl kom hem va de mat på G direkt, ris o köttfärs o broccoli för mig, o pannkakor till Theo;) mätta o glada ligger vi nu på soffan o kollar Alvin o gänget 2!
Tvättmaskinen går för fullt, så man kan börja packa snart:)

Over and out för idag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards