Alla inlägg den 11 juni 2013

Av mikaela severin - 11 juni 2013 22:26

Usch o tvi för morgonen imorse! Vaknade när kl ringde 05.00, gick som vanligt ut i badrummet, började känna mig fruktansvärt yr o illamående, så förstod att badrummet va ingen plats o stanna, mer lr mindre rusade ut i köket, tog ett glas vatten o klunkade, kände svetten pärlas i ansiktet o kroppen, hann intill soffan, sen blir de svart för nån sekund, slog upp ögonen o tänkte, shit vafan händer? Insåg direkt att ja, mitt förbaskade blodtryck strular igen, dock vatt en lång helg på jobbet, druckit dåligt, samlat vätska, o sovit som en kratta! Så in till sköterskan på jobbet på fm, kollade trycket, som låg på 110/90!!! Så högt undertryck ha ja inte haft på år o dar... Så tja, man kan ju undra vafasen som händer i kroppen ibland! Kolladde på em igen o då va de på de ja bruka ligga när jag ligger stabilt, lite lågt men ok! 105/60!
Trots jobb 7,30-21 känner ja mig iaf på topp igen, lite trötta ben möjligtvis, men dom kommer va mer trötta imon o i övermon! Kl 10 imon är de PT pass a la ben! O kanske en gnutta mage:)

5 arbetsdagar kvar 2 denna veckan sen 3 nästa! Sen.... Sen... Åker viiiii:))

Nu bums i säng:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards